Ensimmäiset kirjoneulesukat, jotka olen tehnyt. Lopputulos
on mielestäni hyvä, vaikka joissain kohdissa nurjalla puolella olevat
langanjuoksut vähän kiristävätkin. Nämä sukat ovat Novitan Seitsemästä
veljeksestä. Ajattelin kokeilla mallia myös ohuemmalla langalla.
Piia

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.